Noaberschap bij Fortiger Feest

Category: Geschiedenis | Date: juli 1, 2014

Noaberschap bij Fortiger Feest

Naast het organiseren van ons eigen Feest an de Reest zijn wij, als bestuur, gevraagd om in de jury plaats te nemen van “Fort’s got talent” tijdens het “Fortiger Feest”. Een soort Noaberschap/plicht die wij met enthousiasme hebben gegrepen.

Eerst mochten wij de talenten op het Fort beoordelen en dit was, ondanks een kleine deelnemersgroep, zeer divers. Een soliste, een Chef kok en een rockband. Chef Kok Willem is 1e geworden!

Vervolgens gingen wij onder begeleiding van Erwin Flinkert van het bestuur van Fort langs de 7 versierde straten in en rond Fort. Aan ons de eer om hier ook de punten op een goede manier te verdelen, op algemene aankleding, technisch, en sfeer. Na 1,5 uur rondrijden zijn wij daar ook goed in geslaagd!

Na een bedankje met een hapje, drankje en een prachtige mand met bloemen, zijn wij zeer tevreden naar huis gegaan.

Dit Noaberschap heeft toch iets heel moois!!! Misschien kunnen we elkaar nog meer plezieren in de toekomst met deze mooie acties!