Kinderrommelmarkt

Category: Geschiedenis | Date: juni 2, 2012

Rommelmarkt

Zaterdag vanaf 12.00 uur worden spullen verkocht op de kinderrommelmarkt. Vervolgens wordt het terrein omgetoverd in het toneel voor de zeskamp. Hiervoor zijn buurtteams al weken in training. De sporters en het publiek krijgen daarna een muzikale avond voorgeschoteld, waarop dj Def Rhymz optreedt.

OUD AVEREEST – Zaterdag 2 juni organiseert de Oranjevereniging Oud Avereest e.o. een Kinderrommelmarkt op het feestterrein bij de familie Karsies. De kinderrommelmarkt is een van de vele activiteiten die tijdens het feestweekend gehouden gaan worden. ‘De rommelmarkt is een mooie gelegenheid voor de kinderen, eventueel met hulp van de ouders, om hun speelgoed, kleding en dergelijke te verkopen’, zegt Melinda Runhart namens de organisatie. Zij roept de kinderen op om de komende tijd te gebruiken voor het uitzoeken van de te verkopen spullen. ‘Het levert misschien nog wel een leuk zakcentje op’, zegt ze.

Het feestweekend op Oud Avereest is een evenement die iedere twee jaar georganiseerd wordt en waarvoor altijd veel belangstelling is. Een van de hoogtepunten is de zeskamp waarvoor de teams zich nog kunnen aanmelden. Maar ook de kindermiddag mag zich in een toenemende belangstelling verheugen. Voor meer informatie over het ‘Feest an de Reest’ verwijst de organisatie graag naar de eigen website (www.oranjeverenigingoudavereest.nl). ‘Wie nog geen lid is van onze vereniging, maar dat wel graag wil worden kan zich bij een van de bestuursleden aanmelden of gebruik maken van het aanmeldformulier op de website’, aldus Melinda Runhart.