Braziliaans tintje kleurt het Feest an de Reest

Category: Geschiedenis | Date: juni 1, 2014

Braziliaans tintje kleurt het Feest an de Reest

Nog een paar dagen en dan barst het Feest an de Reest 2014 los! Met een Braziliaanse tint gaan wij op vrijdag 13 juni van start. Om 19.00 uur kan iedereen kijken maar ook meedoen met “Kiek es wat ik kan”. Voor deelname zijn nog plekken beschikbaar. Jong en oud, iedereen mag en kan zijn/haar kunsten in welke vorm dan ook deze avond vertonen. Een 3 koppige jury zal iedereen belonen.

De kop is er dan af. Aansluitend zal 0m 21.00 uur de kop er ook af gaan voor hetNederlands voetbalelftal in Brazilië. Met de, hopelijk, spannende wedstrijd tegen Spanje kan iedereen dit spektakel op een groot scherm kijken in de feesttent op Oud Avereest.

Onze sponsoren willen wij die avond ook in het zonnetje zetten, want zonder hen kunnen wij dit mooie Feest an de Reest niet mogelijk maken. Wij willen hen dan ook hartelijk bedanken en zullen hen dan ook verwennen met een hapje en een drankje deze avond.

Zaterdag is de organisatie alweer vroeg uit de veren om het grootse Meerkamp spektakel op te bouwen. Om 18.00 uur worden de deelnemende teams verwacht zodat we om 18.30 uur van start kunnen gaan met deze verrassende avond. Vanaf 21.00 uur warmt onze DJ Jasper alvast het publiek op om een lekker avondje te dansen, swingen, kletsen en drinken en zal het publiek verrast worden in een gezellige Oranje sfeer tijdens “Brasil an de Reest”!

Zondagochtend zullen wij onze speciale gasten van deze ochtend ophalen en trakteren op een Koffieconcert An de Reest. Met het (familie) Kouwenkoor en dichteres Ria Westerhuiskan dit bijna niet anders dan een gezellige ochtend worden. Iedereen is welkom van 11.00 – 13.00. Bijna aansluitend (vanaf 15.00 uur), is het gezelligheid in en om de feesttent met de Familiemiddag. Spelletjes voor jong en oud, gezellig kletsen en een hapje en drankje.

Voor leden van Oranjevereniging Oud Avereest e.o. is het gehele weekend gratis entree. Voor niet-leden geldt: € 10,- op zaterdagavond en € 5,00 voor het Koffieconcert op zondagochtend.

Wij zijn dit hele feestweekend afhankelijk van de vele vrijwilligers die dit feest mogelijk maken, wij willen hen dan ook alvast heel erg bedanken voor hun bijdrage en inzet. Met name de volleybalvereniging Set Up Balkbrug!

Blijf ons ook volgen op www.oranjeverenigingoudavereest.nl en/of like ons op facebook.