op veler verzoek hilarisch evenement

Category: Geschiedenis | Date: januari 2, 2013

Op veler verzoek organiseren wij als Oranjevereniging Oud Avereest e.o. dit jaar een nieuw, spectaculair, hilarisch evenement: “Bongel Wuppen”

Wasdatnouweer? Nou, dat is fierljeppen, oftewel polsstok springen over een sloot.

En niet zomaar een sloot… maar je ‘wupt’ van Overijssel naar Drenthe over de mooie rivier De Reest!

Op zaterdag 15 juni 2013 om 19.00 uur, vindt deze happening plaats tegenover het feestterrein aan Oud Avereest 58.

Wie wordt Bongel Wupper van De Reest?

Alle leden van de Oranjevereniging Oud Avereest e.o. zijn aangeschreven en ook de buurtverenigingen in en rondom Oud Avereest. Je kunt meedingen naar de felbegeerde titel door je met een team van maximaal 4 personen op te geven. Het team kan bestaan uit familie, vrienden, een buurtvereniging, man of vrouw, het kan allemaal. Als iedere deelnemer maar minimaal 15 jaar is.

Als team maak je totaal 4 sprongen en welk team het  verst springt, wint! Heel simpel… dus kom op en meld je nu aan! Kosten voor deelname: € 15,- per team.

Graag voor 1 juni opgeven en let op: Inschrijving is beperkt mogelijk.

Kijk op www.oranjeverenigingoudavereest.nl, daar kun je je aanmelden voor het “Bongel Wuppen”

(info@oranjeverenigingoudavereest.nl). Het uitgebreide programma volgt na aanmelding en like ook onze facebookpagina.

Graag tot ziens op zaterdag 15 juni.

Oranjevereniging Oud Avereest e.o.