Saskia van der Linden.

Category: Geschiedenis | Date: maart 20, 2013

Saskia van der Linden.

Afgelopen week hebben wij als bestuur van Oranjevereniging Oud Avereest e.o. een medebestuurslid verloren. Niet zo maar een bestuurslid, niet zo maar iemand, maar Saskia.

Saskia maakte nog niet zo heel erg lang deel uit van ons bestuur maar haar aanwezigheid, intelligentie, nauwgezetheid en drive hebben in deze periode al diepe indruk op ons allemaal gemaakt.

Saskia was er tijdens onze maandelijkse vergadering in januari uiteraard bij. Bij het inplannen van de volgende vergadering excuseerde ze zich dat ze er die keer niet bij kon zijn omdat ze ’hoe vervelend ook’  met haar Wilco een trip naar Italië ging maken. We hebben Saskia veel plezier gewenst en gingen ervan uit dat we haar in maart weer zouden zien. Hoe anders zou het gaan.

Toen ik de uitnodiging voor de vergadering in maart mailde, kreeg ik een melding dat de mail niet aangekomen was, de mailbox was vol, vreemd voor iemand als Saskia. Een gevoel van ongewisheid bekroop me en we besloten de komende dagen Wilco even te bellen om te informeren of er iets aan de hand was. En toen was daar al het bericht van het overlijden van Saskia. Zo abrupt, zo bruusk.

Hier stopt de redelijkheid, hier zijn geen woorden voor. De enige woorden die ik nog heb kunnen vinden zijn;

Saskia hartstikke bedankt voor je inbreng, we gaan je nooit vergeten en zullen waar mogelijk Wilco en Ties een hart onder de riem steken.

Ronald Meijer

Voorzitter Oranjevereniging Oud Avereest e.o.

Delen via: