Category: Geschiedenis | Date: november 2, 2012

Iedereen bedankt! Korte terugblik 2012

Het “Feest an de Reest 2012” zit er weer op voor dit jaar.

Wij, het bestuur van Oranjevereniging Oud Avereest e.o., kijken met een bijzonder goed en trots gevoel terug op 3 dagen vertier en verbroedering voor jong en oud in Oud Avereest.

Donderdagavond, tijdens de opbouw, stonden ze er net als voorgaande jaren; onze zeer gewaardeerde, inmiddels vaste, vrijwilligers die in de stromende regen het weiland van de fam. Karsies omtoverden tot een gezellig, oranje feestterrein. Mede dankzij deze vrijwilligers konden we een goede start maken van het Feest an de Reest 2012. Deze (met name) mannen willen niet in de spotlights staan, maar onze waardering spreken wij hierbij nogmaals naar hen uit. Bedankt allemaal!

Dit jaar hebben de diverse media veel aandacht aan dit feest geschonken en daar zijn wij ook heel blij mee. Om het feest in 2014 wederom succesvol te maken, zullen wij hen opnieuw voldoende informatie verstrekken zodat onze leden, ook via de media op de hoogte blijven van de verrichtingen van Oranjevereniging Oud Avereest. En beelden, die zijn er genoeg. Kijk op www.dedemsvaartinbeeld.nl en op onze eigen site.

Heb je suggesties of andere dingen die je met ons wilt delen, mail ons dan:info@oranjeverenigingoudavereest.nl

Wij danken alle deelnemers en publiek natuurlijk ook voor het slagen van dit geweldige Feest an de Reest!

Het bestuur.

Het begin van het Oranjefeest 2012 werd geopend met een toespraak van voorzitter Ronald Meijer (later aangevuld met nieuwe opmerkingen, reacties):

Namens het bestuur van de Oranjevereniging Oud Avereest en omstreken en bestaande uit Heidi Veld, Ida Buiter, Melinda Runhart, Adri Snoek en ondergetekende (Ronald Meijer) heet ik u en jullie allemaal van harte welkom welkom. Wij staan aan het begin van ons driedaagse feest voor kinderen, ouders, buurtgenoten, genodigden bij deze muzikale avond. Een speciaal woord van welkom gaat uit naar Bertus en Geertje Karsies op hun eigen weiland.

(De voorzitter benadrukte de aanwezige pers om de naam van de familie Karsies goed te beschrijven. Dit is in het verleden nog wel eens fout gegaan)

Afscheid

Het Oranjefeest 2012 stond ook in het teken van het afscheid van Heidi Veld en Adri Snoek Zij werden bedankt door voorzitter Ronald Meijer voor de vele jaren inzet (Heidi heeft 8 feesten meegedraaid als bestuurslid en Adri heeft – volgens ons en met een voorzichtige slag om de arm – zes Oranjefeesten geholpen). Heidi en Adri enorm bedankt voor jullie inzet. Wij zijn heel benieuwd wie jullie opvolgers gaan worden.

Delen via: